lördag 11 maj 2013

Vinn en snygg Day-kudde


Klicka på bilden för att komma till Allrums nätbutik!


Hej allesammans!
 
 Nu är det tävlingsdags igen. Och denna gång i samarbete med den finfina nätbutiken Allrum. 

Ni har möjlighet att vinna detta urfräscha kuddfodral i silkestyg från Day Home.
 
 
Så här gör du för att delta:
 
1. Gå in och gilla Allrum på Facebook här (för er som har Facebook)
2. Skriv en kommentar under detta inlägg att du vill vara med och tävla
3. Länka med valfri bild från inlägget på din blogg till tävlingen (för er som har blogg)
 
 
Tävlingen pågår till och med 19:e maj. Vinnaren presenteras den 20:e maj. Lycka till!
 




Kram Susanne

35 kommentarer:

annica sa...

Gillar på fb och hoppas på tur.
m v h Annica La Sundström

FruNeroLindström sa...

Så snyggt. Detta vill man ju inte missa.
Gillar på fb och ska fixa länken ikväll när jag slutat jobba.
Så tar 3 lotter och håller nu tummarna hårt.
Ha en riktigt bra fortsättning på dagen. Kram Malin

Anonym sa...

Supersnygg kudde! Jag är gärna med och tävlar, men har tyvärr varken FB eller blogg.
Kram Anki
anki.mail@telia.com

Unknown sa...

Den er bare så fantastisk fiiin!
Håper nordmenn og kan være med:)

Ha en fin fin helg:)

anettan sa...

Det var en fin kudde, en riktig färgklick. Ha en fin kväll. Kram Anette

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar:) men jag har tyvärr ingen blogg....

Med vänlig hälsning, Tina, A-sås

Winter to be... sa...

Tjusig, den vill jag vinna!
gillat och länkat...
Ha en trevlig kväll!
//Hanna

Unknown sa...

Underbar färg. DEN paxar jag och går nu direkt in på fb och gilla :) stor kram till dig!

Anonym sa...

Åh denna underbara kudde skulle passa perfekt i min soffa :-) gillar såklart på FB kram Ewa

A House With A View sa...

Wiiieee supersnygg - vill ha!!!! Såå snygg kudde! Gillat på FB och länkar från mig, jättefin utlottning!

Hoppas på tur!

Kramizar aka

Unknown sa...

Åh vilken härlig kudde!!
Skulle passa så bra i mitt sovrum som går i vitt och blått. Har gillat på FB och länkat till tävlingen på min blogg.
Nu håller jag tummarna och fötter att jag ska ha turen med mig!

Kram Nadia

Home of Milla sa...

Hej!

Tack för en jättefin blogg. Självklart vill jag vara med i utlottningen av denna fina Day kudde. Har länkat och gillat. Så nu håller jag tummarna :)

Kram Milla

Anonym sa...

Gillar detta!
/Sara

My sa...

Gillat allrum på facebook :D

/My Persson
my.jpersson@gmail.com

Anonym sa...

De vill jag inte missa! Håller tummar och tår! Må så gott! Sussi i Uppsala

Sofi sa...

Hej fining!

Har gillat, länkat och hoppas på massor av tur!

Ha en fin dag kära du!

Kram på dig

Frederica sa...

Gillar redan på facebook, och länkar i bloggen. Kommentaren kommer här ;P

Hoppas verkligen på tur! Så fin den kudden skulle bli i Noahs rum som ska fixas i ordning :)

Ha en fin söndagskväll!
Kramar

Lena - gott för själen sa...

Den här tävlingen vill man ju inte missa! Den kudden skulle passa så bra in i mitt "nya" vardagsrum. Har gillat och länkat från min blogg.

Kram Lena

Life´s Silverlining and I sa...

Denna var väldigt fin!!! Två lotter tack. Kram Nilla

Anonym sa...

Vilken superfin kudde. Skulle passa utmärkt i vårt nya urerum. Har inte fb.

gethel.l.nerme@dianaskolan.org

Anonym sa...

Jag har gillat allrum på FB, har tyvärr ingen blogg, hoppas det går bra ändå :)
Älskar kuddarna från Day Home, alla är så vackra. Har dessvärre inte råd att köpa nån pga att jag är hemma för vård av allvaligt sjukt barn och är ensamstående, ingen bra kombo. Hoppas på tur, Tack för en fin blogg.

Mvh
Agneta stargirl776@hotmail.com

Stjärnor & Champagne sa...

Godkväll:) Älskar ju kuddar precis som du:), Day är fantastiskt och likaså blått. Man kan aldrig ha för många kuddar. Jag har gillat på FB, skriver här och länkar på min blogg. Ha det så gott.
Kramkram Anne

Anonym sa...

Har gillat! Hoppas nu på tur! Tack för en mysig blogg! anna_lundholm@me.com

Browneyedgirl sa...

Godmorgon =)
Vilken underbar tävling, men jag hoppar denna gången, men önskar alla lycka till.
Ha en fin dag nu, kramen

Anette Willemine sa...

Ville bare si at du har en vakker blogg! :)

Hilsen,
Anette Willemine

Prinsessorna på Bellevue sa...

Vilka underbara bilder på dig och dottern i förra inlägget! De kan ni göra bilder av! Tycker också att din blogg är jättefin!

Kraam
Petronella

Prinsessorna på Bellevue sa...

Haha! naturligtvis ska det stå tavlor av!

Kraam
Petronella

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)
Jag har inte FB men jag har länkat i min blogg
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2013/may/19-maj-vinn-kudde.html

Spacegirl_@spray.se

Frida Bergner sa...

Jag är med och tävlar.

Gillar Allrum på FB: Frida Bergner
Delar tävlingen på min FB-sida: Frida Bergner, https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151603562049767&set=a.414379379766.191126.823589766&type=1

Carina sa...

Jag är med :) Gillar sen tidigare på fb. (Carina Gerdin).
Har ingen egen blogg så jag kan inte länka, men håller tummarna ändå...
Kram Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Anonym sa...

Vill gärna tävla :)
Har varken blogg eller fb.
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Anonym sa...

Gillar på FB och hoppas på min tur :)

Johanna/Kollijox75

Anonym sa...

Vill gärna vara med i tävlingen.

pawol@spray.se

Unknown sa...

Åååå, jag kastar mig in i sista minuten och skriker GLÖM INTE MIG!!

Jag vill gärna vara med och tävla! Har lagt en länk från min blogg :)

Nu håller jag alla tummar jag har! Ha en fortsatt härlig lördagskväll!
// Mia

Pia H sa...

Det här vill jag inte missa har gillat på fb men har ingen blogg men hoppas på tur ändå:)

Kram Pia H